Sämre

[14:30]

Nu är jag bara ÄNNU mer uppretad, till största del är det en kär familjemedlem som också råkar vara min kära lillsyster. Å fy fan för bråk, jag blir bara helt och hållet skogstokig på sånt här. Jag kommer helt klart att dö i förtid. Jag känner det på mig.. Nä bajs på hela jävla grejen. Jävla stressupplag.. Jag blir GALEN!

Vilken jävla dag det här kommer att bli. Jippi, eller inte. Jag tänker börja dricka redan nu tror jag. Fast först måste jag ju göra allt som lillsyster skiter i att göra bara för att hon ska åka ner på nå jävla fjantigt "Hela Mora Surrar"-skit..

I'm upset, can you tell?
Over and Out//


Kommentarer:
Postat av: uve

Nej men oj, hoppas att lördagskvällen blir bättre än dagen har varit. Inte ska du väl behöva dö i förtid heller!
Kram, kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits