Nu snart..

[13:51]

Ja, nu är snart tvättdagen över. Mer än fyra timmars rent helvete, och snart är det förbi. YES! Kan ju inte direkt glädjas speciellt länge då jag måste börja bädda om i sängen och städa vardagsrummet that looks like shit. Fattar inte var allt kommer ifrån. Uha!

Jag är så förbannat nyfiken på vilka det är som egentligen läser min blogg om dagarna, så om någon modig själ vill uppdatera mig och lugna mitt bultande hjärta, skriv något till mig för bövelen.

Jaja, nu dags att gå ner och hämta den sista tvätten för idag. Får se om jag gör ett ryck och tvättar sängkläder imorgon... Vid närmare eftertanke så: I don't think so, som Kevin skulle ha sagt..

Batterierna i musen håller på att ta slut. Gud så jobbigt, och misstolkande.
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Wysteriia

jag håller också på att städa :) sorterar alla papper jag samlat på mig senaste terminen :) ska ta golven och sånt tråkigt också ;P

Postat av: Moja

Big tnks for interesting and useful site!

2010-11-17 @ 21:24:05
URL: http://moja.blogetty.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits