Never knew I could feel like this..

[10:22]

Yes, ännu en dag som jag sitter här. Jag har faktiskt gått upp tidigt idag och plockat i alla dessa förbaskade kläder som jag äger utan att faktiskt veta varför? Jo, klart jag fattar att jag ska ha dom PÅ mig, men nu är det så att jag har en massa kläder som jag inte ens fattar varför jag har köpt.. Så nu ska jag donera dem till min lillasyster, som jag vet kommer att roffa åt sig hälften!

Men nu, idag, är det verkligen inte vilken dag som helst. 20070706 - Två år med min underbara Joakim, och det blir bara bättre för var dag som går. Vi satt igår och snackade eventuella husköp i framtiden, vi ska skaffa hund så fort vi får råd. Jag ska ha katt också, men det vet han inget om än :) Jag trodde verkligen inte att man kunde känna så här. Jag trodde definitivt inte att man hade en själsfrände i en karl av alla kön. Finns bara två ioförsig, så det fanns ju inte så mycket att välja på, men ändå..

- Karlar ska ju bara vara dumma, enligt fjortisteorin. Ta inte illa upp om du inte är fjortis och tycker likadant, det är bara så att jag hade den teorin under mina fjortisår, för jag har faktiskt varit i det träsket en gång för längesedan. Åh hujedamig, nu lät det som att jag var född runt artonhundrafrysifast.. Jag är ju i själva verket ganska ung än, faktiskt.. -

Ja, åter till min kärleksförklaring..

Det är nog rätt många som kan intyga att vi två faktiskt har ett bra förhållande. Till och med mina danslärare säger att jag ska hålla fast vid honom, för att han är så stöttande och att jag inte kommer att hitta en sån kille igen. Det vet jag redan, he is one of a kind. Det såg jag redan när vi träffades första gången. Han är verkligen min klippa i stormen. Jag älskar honom så mycket att hjärtat nästan brister. Så mycket kärlek, jag trodde inte lilla jag kunde rymma så mycket känslor, men jag har insett att jag faktiskt kan det när jag är med honom.. Kan inte i ord förklara nog hur viktigt den karl är för mig. Jag längtar efter ännu mer framtid med honom. Han är fantastisk, och tillsammans med honom är jag också fantastisk. Det är han och jag, helt enkelt.. Tillsammans är vi faktiskt oslagbara..

Två underbara år, och det kommer att bli så mycket mer. Han är mannen i mitt liv!

Nu ska jag återgå, från kärleksförklaringar, till att plocka skit ur lägenheten. Skräp alltså, inte bajs..
Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits