Måndag

[10:34]

And I'm back.. Efter en helg i underbara familjens sällskap så är jag tillbaka till verkligheten och den här förbannade lägenheten. Visserligen skönt med lite privatliv också, det får man inte mycket av hemma minsann. Men hujedamig vad kul vi har haft :)

I Fredags så åkte vi ju hem, fick lite god spaghetti och köttfärssås när vi kom fram. Sen var det full rulle på allihopa, och vi visste inte alls vad vi skulle göra. Och det var ju min och Jockes tvåårsdag också.. Men tillslut hittade vi på något som i alla fall var en aktivitet. Så jag, Jocke, storasyster Therese, hennes sambo Leffe och hans kompis Thomas stack upp till järnvägsspåret, och sen åkte vi till Siljansfors på dressin. Skitkul, men jävligt läskigt på samma gång vill jag lova. Hua.. Vi körde på dubbeldressin, så man fick plats tre på varje. Eftersom vi bara var fem så fick jag till en början sitta bredvid på en liten sits. Jag trodde att jag skulle ramla av och dö första 3 km.. Läskigt och åter läskigt. Dessutom läter de som godståg. Men efter att man vant sig vid det hela var det underbart, och så kul. De där jävlarna kommer liksom upp i 90 km/h om man vill det..

På Lördagen var vi ute igen. Denna gång med även mamma, hennes bror och hans familj + vi som var ute dagen innan. Så vi stack till Ryssån och stannade vid en grillplats och grillade korv och mashmallows. Hur mysigt som helst. Har knäppt en del kort som jag kanske kan uppdatera med senare.

Underbara helg i alla fall. Och motion har man fått också!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Linken

Shit va coolt med dressin. Det har jag alltid velat provat, synd bara att frun har magen rakt i vädret så det får väl vänta till nästa sommar...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits