Måndag hos päronen..

[00:27]

Japp, är hos mor och far inatt, och  imorgon natt också. J är hemma i Falun, ska jobba litegranna.. Känns tomt utan min älskling. Blev så sorgligt när han åkte utan att jag följde med. Men vi ses ju snart igen. På Tisdag får han sin 3 dagars semester. Under de dagarna ska vi nog åka till Orsa Björnpark, åka lite dressin och bara relaxa. Han behöver det verkligen!!

Har suttit och kollat på google video och youtube efter lite roliga djurklipp. Finns miljoner! Och miljoner tråkiga och till och med avskyvärda också. Uscha.. Sen har jag letat halvt ihjäl mig efter Bounce Summercamp-videoklipp där jag eventuellt är med och dansar. Har hittat ett.. ETT enda.. Fy vad jag är irriterad, och så syns jag inte ens i mer än tre sekunder typ. Men men, förhoppningsvis kommer det ut massa mer.. Hoppas och håller tummarna.

Mamma och pappa kollar på Mäklarna, så bra serie. Ska nog joina dem där inne. Är mycket varmare där inne by the way. Jag sitter ute i köket helt ensam och håller på att förfrysa mina fötter. Till råga på allt så är datorn så varm att det känns som att den snart tänker självantända.. Huh!

Godnatt i stugan!
Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits