Lite bilder

[11:23]

Ett urval av bilder som finns i mitt nästan färdiga minialbum som för övrigt är hur fint som helst, och jag bara måste ha ett till! I love them. Hur söta som helst. Mönstrade och fina sidor, hade ångest för hur jag skulle få allt att passa ihop, men det gick nästan helt och hållet.



Alla sidor fick ni inte se, för allt blev tyvärr inte bra, men vadfan. Jag blir glad av att se på allt ändå. Min barndom förklarad i lite bilder. Ska bara göra klart hela, sen får ni nog se allt!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: ulrika_m

Du är så duktig! Jättefint verkligen! :)

Postat av: Skräptanten

UNDERBART! Du är så duktig, och din "nya" handstil är ju bara kanon! Jag var avis hela dan igår på dig och Maria, jag vill också scrappa en hel dag!
Du måste komma hem till oss nån dag med, så vi kan ha ett maraton!
Jättekramar till dig!

2007-07-11 @ 14:23:05
URL: http://www.pappersvinden.se/skraptanten
Postat av: uve

Supergulligt album. Jag är också avis på dig som scrappat en hel dag. Själv så orkar jag inte sitta länge alls nu med min stora mage. Det börjar nog bli trångt därinne nu, för det känns som jag känner minsta lilla rörelse skrutten gör.

2007-07-12 @ 00:06:05
URL: http://www.uves.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits