Kortknäppning

[00:35]

Börjar faktiskt bli trött. Donkenmaten gör nog en trött kan jag tro. Men det var gott med Grilled Chicken Gourmet med minicarrots. Mums! Men innan jag sover ska jag fixa lite med musik till imorgon. Måste, måste. Ska upp tidigt och mocka och fixa i stallet eftersom storasyster inte kan, eller rättare sagt så FÅR hon inte anstränga sig alls. Så jag är extramamma i stallet just nu. Dans kl 10-12 imorgon också. Lovely!

Här är bilden på min nya lugg. Inte fixad och nerpressad av en ridhjälm också. Men trots det så får ni en glimt av hur den nu ser ut. I like it, det är huvudsaken! :) Kommer att visa någon mer representabel bild en annan dag.



Dessutom, här är min härligt röda nagellacksfärg tillsammans med en inte lika härligt röd Coca-Cola kork. I love my nails, på riktigt. Jag beundrar dem till och med. Längtar efter mitt blåa nagellack tillsammans med min nya skjortklänning a la mommy. Finfint. tror jag ska köpa en blå väska också, eller en brun.. Eller kanske en gul eller lila. Jag vet faktiskt inte. Det blir i alla fall inte en svart eller vit. I alla fall ingen vit. Eller.. Tja, man kan ju alltid ändra sig. Men jag vill ha lite färg i höst, så jg tror jag satsar på en blå eller lila! Ta mig fan, jag är velig.. !!



Hunden Pontiac var och hälsade på oss idag. Supergo hund som man bara vill kidnappa med sig hem till lägenheten. Slutar man att klappa honom så skäller han jättehögt och ylar för att man ska fortsätta igen. Han är helgo! Hoppas att han lättar upp stämningen fler gånger uppe vid dressinuthyrningen som råkar vara min nuvarande arbetsplats.. En på tok för låg bänk, ett järnvägsspår, över tio dressiner, skog och bromsar, massor och massor av utländska som vill hyra dressinerna.. Ja. Hua!



Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits