Jävla skit!

[10:52]

Tror att jag har fått nackspärr. Det är inte skönt, inte nödvändigt och definitivt inte rätt prickat. Jag ska ha dansföreställning på Fredag ju. Bajs.. Så det blir vila idag, så att det inte blir värre.

Igår scrappade jag åtta timmar i sträck + innan maten. Jag hann med jättemycket, nästan ett helt minialbum som jag köpt på Pappersvinden. Jag scrappade så mycket att jag var otroligt närsynt när vi åkte hem, på riktigt. Jag såg nästan ingenting. Har suttit och koncentrerat mig stenhårt på teenyweeny grejer, så min hjärna var helt slut. Jag var nästan på väg att bli blind.. Så kändes det i alla fall. Nu är det ju bra igen, I hope.. Lägger upp bilder på mitt mästerverk senare idag, nu orkar jag inte sitta här. Jävla nackproblem.

Veckans bästa: Kat De Luna - Wine Up

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Alvmarken

Hahaha... det är två saker som påverkar synen negativt har jag hört... sprit och scrapbooking.
Man ska passa sig för att blanda dom båda, då kan man bli helblind.
Förresten hade jag turen att få se Jason Mraz på Peace & Love i Borlänge häromsistens.. han var jävligt bra faktiskt. Bilder har jag också på det hela om du vill scrappa nåt :)
/Storebror


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits