I regnets ära

[13:37]

Ja därför sitter jag här igen. Jag är dålig, jag vet. Dåliga bortförklaringar också. Jag har faktiskt varit borta ett tag på lite jobb nu på förmiddagen, så jag har faktiskt gjort NÅGONTING i alla fall. Senare idag blir det till att åka till Maria & Erik & Oliver och snickra tror jag. Jag ska inte snickra, Jocke ska..

Nåväl, lite fler heta tips för er som vill ha dem.



Hårborstar, brödrost, termosar och ringklockor till cykeln. Detta är färgglada grejer från Pylones, som jag själv tycker är störtsköna. Kanske inget som jag hade valt att använda bara sådär, men jag tror fan jag ska övertala min kära sambo tills nästa gång han ska köpa en ny termos i alla fall! Brödrostarna finns även i fler färger, om så önskas. Helt galet är det i alla fall..

Nu, kika runt. Ha det bra!
Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits