Härliga Tisdag

[09:31]

Tills för en stund sedan då molnen började skymma undan solen.. IGEN.. Vadfan är det med vädret denna sommar? Usch för mera regn och rusk. Nu borde väl solen vilja ha lite publicitet igen. Men icke.. Jag väntar med iver till morgondagen för att se om solen orkar sig fram ..

Ska ut till Jockes syster Maria och scrappa idag. Hela dagen fram tills det att Jocke slutar tror jag att vi ska hålla på. Wiii! Har ju itne pysslat med mina grejer på så länge, nu är det dags! Tänkte att jag skulle baka lite innan det var tid att åka ut, så att jag har något att ta med mig, men det gick ju bara så långt att jag hann ta fram kokboken. Sen insåg jag att jag inte hade några ägg kvar. Bajs.. Men men.. Kan ju alltid göra kokosbollar. Varför tänkte jag inte på det tidigare? Aja..

Nu ska jag kolla runt på lite bloggar. Alltid lika kul :) Mitt halsont sen inatt har gått över, så skönt!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits