Fy bubblan

[15:22]

Nä nu är jag less på att städa. Dammet kliar fan i ansiktet. Usch, det är så skitigt med andra ord. Trodde jag skulle bli anfallen av något under soffan på riktigt. Riktigt messy faktiskt. Måste göra detta MYCKET oftare, lägenheten i sig är så jävla dammig, bara i badrummet väller det ut damm ur ventilationstrumman. Äckligt..

Snart kommer hunny hem också, ringde för inte så längesen. Han skulle ut och vattna hos hans syster direkt, så jag slapp åka med. Så jag får så snällt vara hemma och plojsa runt tills dess att han kommer hem. Vill bara lägga mig ner i nybäddade sängen och somna lite tills han kommer hem. Men jag måste fortsätta att städa istället, kul..

Kan verkligen inte vara många som uppskattar denna blogg, fattar egentligen inte alls varför jag håller på och skriver osm jag gör. Inga som läser den ändå ;) Vet inte ens en trogen läsare, dessutom ordbajsar jag så mycket att det måste vara jobbigt att läsa inlägg efter inlägg.. Huh..

Nu ska jag torteras lite till. Enough is never enough.. Bläha!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits