Färdigbakat

[16:37]

Nu har jag bakat klart vill jag lova. Jag insåg att jag har bakat sex muffins per plåt, inte tio förresten.. Men jag har alltså bakat två plåtar a la 6 muffin per plåt. 6 stycken Geishamuffs och 6 stycken kladdmuffs. Blev nog ganska bra faktiskt. Jag som inte ens kan baka, men idag gick det kanon. Dessutom har jag diskat som ett arsel ett tag nu, så jag tog mig en välförtjänt paus och satte mig här. Har till och med ätit en av dessa omtalade Geishamuffs och guess what - De blev goda!

Har glott runt på pixbox.se ett tag, och jisses vad jag har gått och blivut gammal nu. Såg massa studentbilder från i år. Herregud, ungarna har blivit stora nu, och jag ännu större. Buhu, nu vill jag vara liten och leka med barbies igen.. Allt var så annorlunda då, så oskyldigt. Jag vill tillbaka dit..

Rekommendation: Declan Galbraith, han är ung, han ser ut som en mindre Harry Potter eller något sådant skumt, och bäst av allt är att han sjunger som en grekisk gud.. Eller tja, han låter ju som en tolvåring med sin ljusa stämma.. Men Amy Diamond, släng dig i väggen, faktiskt.. Trots att jag gillar hennes röst då.. Har ni möjlighet så lyssna på hans covers på John Lennons Imagine eller Robbie Williams Angels.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Antoniosabrina

You have done a great job with everything on this site. I Love your site


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits