En Natt På Museet

[17:33]

J och min far är ute och pillar för fullt med både det ena och det andra. Slår i spik och sågar.. J ska snart hem till Falun, medans jag stannar kvar här hos mamma och pappa en vecka till. Dans står på schemat. På Tisdag förmiddag för att vara exakt. Med Matilda. Ska bli så kul!! Vet att vi kommer att komponera ihop en hel del good stuff som vanligt. Så brukar det vara i hennes sällskap.

Ikväll ska vi kolla på En Natt På Museet. Kolla vad det är för film. Me like Ben Stiller och Owen Wilson, så jag har höga förhoppningar. Det brukar bli bra film med de två skådisarna i rollistan nämligen. Uppdaterar med mitt betyg på filmen senare. Mitt skrattbetyg alltså, för denna film ska baskemig vara rolig, annars blir jag sur!!

Har äntligen målat mina naglar röda och fina. Både på fötter och händer lyser nu en klar rödfärg, and I love it. Ska ner på stan någon dag och köpa några andra sköna färger.

Vad tycker ni att jag ska inhandla för trendiga och härliga färger?

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Albinkatarina

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits