Eftermiddag hos Victoria

[13:58]

Ja, jag har nu lyckats att ta det lugnt för nacken i någon timme. Kollade på Trogen Tjur Sökes, den filmen är så jäkla härlig. Hugh Jackman och Ashley Judd är några bra skådisar som är med i filmen. Helt galet bra, enligt mig och min fallenhet för söta sockerromantiska filmer.  Ashley Judd är verkligen övertygande, och spelar så förbaskat bra. Åh, jag rekommenderar verkligen denna film för er som har fastnat i Romantiska Komedier-träsket!!

Jag ska ta en Dagens Låt istället för veckans låt. Dagens låt är Sean Kingston - Beautiful Girl. En annorlunda cover på Ben E Kings Stand By Me. Härligt medryckande låt, för er som gillar beat till en gammal oldies.

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits