But it don't matter..

[19:31]

Och apropå så har ju jag klippt en efterlängtad snedlugg igen. Den har vvarit bortväxt sedan studentbalen 2005. Jisses vad länge jag har haft bara en lång ful utväxt med andra ord.. eller nej förresten. Jag hade ju bara en vanlig rak luff förra året. Sen sparade jag ju bara på klippningen eftersom jag skulle gå dansarutbildningen i Falun, Då kändes det onödigt att klippa i håret och kanske inte få upp den med spännen, för jag vet om någon hur jobbigt det är med tjockt jobbigt hår. Gah..

Jag kanske ger er äran att få se luggen någon dag. Absolut inte idag kan jag säga, den här spritmarinerade perukruvan ska få vänta med kortknäppning ett par dagar.. månader.. kanske år om ni har otur.. Men jag är ju så nöjd med mina rödmålade naglar. Bara njuter av att se dem. Mums!!

You're a falling star, you're the get away car.
You're the line in the sand when I go too far.
You're the swimming pool, on an August day.
And you're the perfect thing to say.

And you play it coy, but it's kinda cute.
Ah, when you smile at me you know exactly what you do.
Baby don't pretend, that you don't know it's true.
Cause you can see it when I look at you.

And in this crazy life, and through these crazy times
It's you, it's you, you make me sing.
You're every line, you're every word, you're everything.

You're a carousel, you're a wishing well,
And you light me up, when you ring my bell.
You're a mystery, you're from outer space,
You're every minute of my everyday.

And I can't believe, uh that I'm your man,
And I get to kiss you baby just because I can.
Whatever comes our way, ah we'll see it through,
And you know that's what our love can do.

And in this crazy life, and through these crazy times
It's you, it's you, you make me sing
You're every line, you're every word, you're everything.

So, la, la, la, la, la, la, la
So, la, la, la, la, la, la, la

Stora planer för en stor låt. Herregud så bra den är. Kan inte sluta lyssna på den. Michael Bublé har gjort det igen. Han är ett förbaskat jävla geni för att uttrycka det milt. I Love It!!!!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Alvmarken

Släpp Bublé!
Just den där låten är hatobjekt No 1 hos mig och Monica (just nu iaf).
Hoppas vi ses snart!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits