Blåbärspaj och kakor

[16:13]

ÄNTLIGEN får jag min efterlängtade blåbärspaj. Mormor och morfar är här, ska vara här en vecka. Massor av mys alltså. Och blåbärspaj och kakor.. Jag älskar blåbärspaj och har inte ätit sån på flera år, känns det som i alla fall. Kanske överdriver en gnutta. Men hur som haver så har jag suktat och trånat efter paj så länge så nu ska jag maratonäta i flera timmar.. Nog för att det finns sju andra att dela den med. Jag ska gå efter mottot: "Man kan ta hela kakan och äta upp den".

Har knäppt kort på mammas tag-album som hon gjorde. Har också skrivit dit lite text åt henne. Visar det sen.

Nu ropar pappa att pajen tar slut..
PAAAAAAAAAAAAAJ!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: ulrika_m

Aha! Så det är mormor du brås på alltså! Eller är det morfar som bakar kanske? Ja, blåbärspaj är ju inte fel, jag kanske får ge mig ut i skogen och leta lite blåbär i helgen.
Vi ses väl snart? Jag har så mycket idéer på scrap-projekt men jag behöver se allt fint ni andra gör så jag kommer igång!
Hoppas du får en skön helg. Kram.

Postat av: S

Åh, Victoria, du är så härlig!
Jag skrattar närstan alltid när jag läser din blogg, och jag är så glad att vi får vara så delaktiga i ditt liv!
Tycker om dig så mycket!
Kram!

2007-07-30 @ 17:51:49
URL: http://www.pappersvinden.se/skraptanten
Postat av: Dvd Rental Mail

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2008-05-05 @ 11:26:39
URL: http://www.dvd-rental-mail.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits