Ännu en Söndag drar sakta förbi..

[23:19]

Ja fy så tiden går. Jeanette fick mig att inse en del saker idag, och inget är faktiskt omöjligt som Gunde Svan gillar att säga. Nä, jag går en ljus framtid till mötes, det kan jag slå vad om. Och vad som än händer så vet jag att allt kommer att bli bra till slut. Det hoppas jag på..

Imorgon tror jag att jag ska hinna med lite scrapping. Jag måste stilla mitt enorma behov av att få pilla med något, och jag har varit så sugen ända sen vi va där senast. Så nu måste det bli av. Om inte annat så tror jag att jag ska åka in och dansa lite imorgon, skulle verkligen behöva det!

Har suttit och kollat in Melinas resedagbok. Hon är just nu i USA och pillar på barn.. Au Pair med andra ord. Jag vill verkligen, verkligen, verkligen åka dit. Nästan mer än allt annat. Jag måste åka, för min egen skull. Jag skulle ångra mig för alltid annars. Jag ska åka, för dansens skull och min skull. Måste, måste!!

Nu, kolla vidare.
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: ulrika_m

USA säger du? Hmm, låter kul ... men först måste vi allt hinna scrappa lite, eller hur? Jag är hemma nu efter en låååång semester, så nu ska vi väl snart få till en scrap-kväll, visst?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits