Lyckligt, och så underbart!

[22:47]

En helt vanlig dag som alla  andra. Massa dans från tidig morgon till sen kväll, en himla massa gottigotti och en underbar Jocke som alltid finns där för en. Det är min vardag. Jag lever i en dröm :)

Ja och i Februari ska vi tjejs i klassen åka ner till Stockholm och vara med på någon typ av dansgrej på Danshögskolan med bla. Damon Frost. Vi ska ha workshop med honom. Kommer bli grymt kul. Och apropå streetdance så kommer ju Bounce till Mora lagom till Stora Daldansen, och vi jobbar där under den veckan. Det betyder alltså att JAG kommer att träffa dem. De är ju mina inspirationskällor och idoler för fabian! Kanske till och med får dela ut blommor till dem om jag hittar en Moradräkt. Fy fan vad bra!!!!

Imorgon är det Bodybalance på Grand Spa & Sport klockan 08:30-09:30. Sen har vi folkdans från 10:15-11:45. Sen hur eftermiddagen ser ut vet jag inte riktigt än. Om Moa är sjuk, våran moderna dans-lärare, är sjuk så hoppas jag att vi får göra något kl. Idag var hon borta, och då satte vi ihop en föreställning som var typ 10 minuter lång. Blev helt ok faktiskt, med tanke på tidspressen.

Nu är det dags för sängen. Behöver sömnen för att orka med allt. Baletten är asjobbig just nu, men det går så jävla bra och man utvecklas varje jäkla dag. Nu börjar man se lite resultat, och det gillar jag. Och apropå, så funderar jag och två i klassen på att sticka till New York och L.A i ett halvår efter skolslutet. Hoppas det går vägen. Skulle vara så utvecklande!

Nattsi och Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits