WTF?

[10:02]

Jocke has left the building. Runt sju imorse åkte han och hans chef mot värmländska skogar.. Fram till Fredag är jag alltså änka. Känns trist. Av någon konstig anledning så blev jag helt plötsligt mörkrädd imorse när han hade åkt. Han brukar ju åka till jobbet samma tid annars varje dag och då somnar jag så lugnt om igen, men nu blev jag mörkrädd. Hm, kanske har att göra med att jag kommer att bli det under kvällarna innan jag ska somna, vad vet jag?

Igår kväll/natt när jag skulle tvätta av smink och borsta gaddarna (med min nya eltandborste, by the way) så gjorde jag en fruktansvärt underlig upptäckt. Med risk för att låta som att jag har fått åldersnojja, men jag hittade ett hår som var till hälften grått och till hälften hårfärg. Jag höll på att smälla av. Visserligen ett mycket kort hårstrå, så vad vet jag, det kanske blev något fel..(?!) Har försökt att ta ett kort på mitt fynd, men face it, jag har för kass kamera för att få det lilla teeny weeny håret i fokus.

Idag händer inget än vad jag vet. Kanske Valbo, kanske Pappersvinden... Jag vet inte hur det blir, men något blir det säkert i slutändan.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Anna

Tanken är att man ska få flina lite :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits