Spammar inte!

[00:37]

Ok, nu kan de verka som att jag inte har något bättre för mig en tisdagnatt än att sitta här och spamma. Jag spammar inte, jag är upprörd och måste bara skriva detta innan jag somnar - that's it!

Gjorde en fasansfull upptäckt på mailen. Vi har ju tackat ja till en lägenhet som vi blev lite förtjusta i.. Har väntat sen igår på svar om när vi får skriva på kontrakt. Nu visar det sig att vi inte får ta den trots allt, att den blivit tilldelad någon annan. FAN I HELVETES HELVETE! Jävla SKITKOPPARSTADEN! Säkert inte deras fel i grund och botten, men jävla skitkopparstaden ändå.. JAg får mer och mer panik över bosituationen nu alltså. Vi ska vara ute ur våran nuvarande lägenhet den sista januari. Det är inte långt borta..

Nu ska jag försöka att sova lugnt, vilket kan bli ganska svårt.

UPDATE: Tröttheten har sagt sitt, jag börjar överreagera. Det var inte så illa som jag hade trott. Bojsenburg är lika med bermudatriangeln och man kommer bort sig i alla nummer och hus som ser exakt likadana ut. Heh.. Jag skäms. Nummer 75A fick sig en ny ägare igår. Den lägenhet som vi i fråga är intresserade av befinner sig på 71A vilket är några nummer lägre.. Ehm.. Så jag tar tillbaka diverse svordomar och anklagelser. Vi väntar alltså på svar än, hoppas och hoppas på positivt svar. Håll tummarna är ni goa!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits