Skaparglädje

[19:49]

Har varit på Pappersvinden idag, från typ 14-18 och jag har faktiskt GJORT något för första gången på länge. Tyvärr blir det inga julkort till någon i år för de jag har gjort ser fördjävliga ut. Finns så många jag vill ge julkort till, men nu har jag klantat till det och nu är det på tok för sent. Eller tja, man vet aldrig.. Hur som helst, jag har börjat på ett minialbum som jag tror kommer bli helt ok. Jag gör något dumt och vågat, dekorerar innan jag ens har några kort, men på så vis vet jag vilka kort jag ska knäppa. Kommer bli ett julinspirerat minialbum. Bara pappren som jag använder vill man ju äta upp, och all annan dekoration till kommer göra det hela kalasbra.. I hope.

Brenda Lee - Rocking Around The Christmas Tree. Härlig låt, inte sant? Kan bara tänka på Ensam Hemma, första filmen. Haha. Och låten är så trallvänlig. Ja, här sitter jag i min ensamhet och lyssnar på jullåtar en Tisdagkväll. Jag är så uttråkad man kan bli.

På Torsdag ska jag ta med Marica på julklappskväll på Pappersvinden. Ska bli kul, får glögg och fika där också, blandat med massa skapande och julmusik. Ser fram emot det, tokigt mycket. Men först ska vi ha filmkväll imorgon, då ska jag stoppa i ett och annat onyttigt i munnen vill jag lova! Hoppas att de där borta i Herrhagen tänker göra samma sak :)

Jag tror jag ska försöka baka chokladbollar, för jag är så sugen på gott. Vet inte huruvida det finns ingredienser här hemma eller ej, så det får helt enkelt avgöra om det blir några balls eller ej.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Karin

Nu har jag räknat rösterna till "bästa jullåten ever":)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits