Nu spammar jag igen

[22:41]

Sorry, inte meningen att verka desperat, men jag bara kom på en grej när jag var inne på Karins blogg..

När vi var och hämtade bilen som vi köpt så åkte vi ju som jag skrev till Värmland, Deje för att vara exakt. Vi åkte i en volvo dit, där vi köpte en volvo och sedan stannade vi på en pizzeria inne i Forshaga för att käka lunch. Plötligt upptäckte jag att jag satt och funderade angående bilarna som stod på parkeringen och bilarna som besökte macken alldeles intill pizzerian, även bilarna som sakta rullade förbi på vägen. Kör alla människor i Forshaga Volvo!? Det var typ det enda man såg, volvo hit och volvo dit. Var nästan lite skrämmande. Ibland kom det någon liten utstickare i form av Citroen (läs: sittochträng) eller en Ford.. Men majoriteten av bilarna var volvobilar. Räknade, och kom upp i säkert tio volvobilar som stod där samtidigt på den lilla, lilla parkeringen. Sen rullade ju en del volvos in och ut från macken också.. Jag är faschinerad rent ut sagt!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Mortenhedda

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits