Luktar solarie

[12:39]

Nu har jag solat, känns som att jag ska svettas ihjäl och min näsa blev en aning röd. Jag behövde inte övertala Elin om donken, hon föreslog det. Så vi har käkat nyss, blev en grillad Chicken Gourmet, pommes, mc feast-sås och Coca-Cola utan is. Mums. Skulle ha tagit en cappuchino också, men det glömde jag visst av.

Nere på torget pågår någon form av antivåld-festival. Sång, musik och massa odrägliga ungar. Stannade och lyssnade på några rappare. Svensk rap är för det mesta inte bra, och detta var inget undantag. Säkert duktiga, men det är verkligen inget som jag tänker börja lyssna på.

Nu ska här klippas musik. Måste vara klart inom en timma, annars blir det tight.

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits