Jäkla skumtomtar..

[11:19]

Jag har ätit en skumtomte det första jag gör en Torsdagsmorgon. Kan inte båda gott alltså..

image282

Sitter och lyssnar på musik och försöker lista ut varför vi inte fått höra ett knyst om lägenheten vi väntar på. Jag börjar bli lite orolig att de har glömt bort oss. Skulle ju ioförsig inte förvåna mig, men ändå.. Musiken som ljuder i mina högtalare får mig att må så bra. Beyonce - Irreplaceable, Mika - Big Girl, Paolo Nutini - Last Request och en del gamla 60- och 70-talsdängor. Jag sitter här på stolen och sjunger och gungar som en annan allsångsfåne.. Det är mysigt att bli så här upprymd över musik, då vet man att man lever..

Som jag har skrivit tidigare så har jag fått en del kommentarer från engelsktalande människor. Det läskiga är att allihopa har kommenterat exakt samma inlägg. "Kväller".. Allihopa, och jag fattar liksom inte varför? Det var för det första evigheter sen jag skrev det, och för det andra så förstår jag liksom inte varför de kommenterar just det inlägget? Har de inte tillgång till de senaste eller vadå? Äh, jag fattar ingenting...

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits