Ja fi fan..

[19:56]

Jag hatar russin.. Russin är så äckligt. Varför ska man förstöra lussekatter med russin? Jag är mycket bitter över hela russin-grejen.. RUSSIN ÄR JU ÄCKLIGT!!!

Köpte lussekatter på ICA Maxi, massor och åter massor av russin i, utanpå, runt och lite mer i. Man kunde liksom inte äta runt dem heller, för det fanns bara mycket lite katt och mycket, mycket russin.. Jag är bitter, och det är min kusins man som är chefsbagare på Maxi, ska nog skälla på honom ett par minuter nästa gång jag ser honom, för man förstör inte lussekatter med HUNDRA KILO russin. Det blir ju bara massa äckelpäckel och ingen katt. Jag påminner er återigen om ni inte fattat poängen vid det här laget att jag är BITTER på att man stoppar russin I katten och inte bara som två bajspluppar på vardera sida, för det är egentligen så det ska vara ju. Nä, efter detta trauma ska jag BARA äta mammas katter, inga andra.. Lussekatter.. Alltså.. Ehm.

Hockey på tv, och det roar ingen Victoria ikväll. Jag vill ha lussekatter utan russin. Men några såna får jag ju inte :( Jag vill ha lussekatter (läs: utan russin, igen) och varm choklad nu när det är lucia och allt. Men men, jag nöjer mig med Smarties för nu, så får jag kompensera mitt icke-ätande sen när jag blir serverad mammas lussekatter istället!

Apropå lussekatter, så har jag sett världens mest underliga form man kan baka en lussekatt i..
Vem vill baka en lussesnopp? (Den i mitten för er som inte har min humor och fantasi..)


image287

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Karin

snygga:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits