Irreplaceable

[13:54]

Beyonces Irreplaceable ekar här i högtalarna, brukar inte lyssna på henne men den här låten går på högvarv hela tiden.. Sjukt skön faktiskt! Sjunger som en galning gör jag också, mina grannar måste tro att någon på bottenvåningen har jätteont i magen så mycket som jag gormar och skriker.

Ska snart dra till studion och städa lite innan sista danslektionen för terminen. Känns jättetråkigt. Tänk om de inte fortsätter dansa för mig nästa termin. Men jag får i alla fall se dem uppträda i helgen, vilket ska bli förbaskat spännande :) Jag själv ska ju vara med och dansa också, jag längtar och längtar ihjäl mig!! Vill någon komma och titta är det bäst att köpa biljetter innan de är slutsålda..

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits