Halsont

[22:57]

Denna jobbdag var förfärligt dryg. Ja, jag tänker säga att det var en riktigt skitdag. Jag fick hjärnröta typ hela tiden, min koordination var lika med noll och jag hade inget flyt. Kände mig helt enkelt ASDÅLIG idag. Prestationen var lika med noll och jag skäms. Måste ha såld sämst i historien.. Usch. Jag har inge självförtroende inför natten imorgon kan jag säga. Men, natt är faktiskt roligare än dag, så imorgon kommer det förhoppningsvis gå bra igen.

För övrigt så ska vi ner och skriva på kontrakt för en lägenhet i Herrhagen imorgon. Spännande. Har redan börjat planera vad som ska göras i lägenheten. Kan ju säga att vi ska få bort den spygröna färgen ur köket i alla fall, annars kommer jag aldrig kunna äta frukost mer. Ska bli så SKÖNT att få rensa undan sånt som man egentligen bara har liggandes. Ska donera till lillasyster, storasyster om hon skulle behöva något till sin flytt, till Myrorna. Anything bara jag blir av med skräpet jag inte vill ha med mig till nästa ställe. Gud vad spännande. Och jag har ju blivit lovad städhjälp av en viss värmlänning också ;) Nä, våra blivande grannar ska få komma på inflyttningspartaj, inget städ. Så mycket som vi har att bjuda igen så kan de äta gratis i typ ett halvår..

Jag känner mig trots min hemska dag jävligt positiv. Har intresseanmält mig till jobbet typ varje dag, så jag hoppas att jag blir uppringd. Har det rätt tomt i kassan nu vill jag lova. Typ 200 spänn kvar, och det suger. Trots det så är jag positiv över framtiden och hoppas att det går vägen nu.

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits