Gäsp!

[18:51]

När vi hade käkat efter jobbpasset idag mellan 11:30-16:00 så somnade jag och har sovit sen dess. Har fruktansvärt ONT i min högra häl, vill bara gråta, så ont gör det. Så jävla typiskt att jag ska förstöra foten genom det jag älskar att göra mest - Dansa. Hur som helst, det är sjukt hur trött jag är i huvudet. Jag jobbade natt inatt, var hur mycket folk som helst och jag stod i kassa hela tiden. Kom hem vid fem imorse och skulle upp igen och jobba halv tolv för attjobba igen, samma visa i kassan då med. Nu är jag SEG som en godisråtta och vill bara duscha, men jag orkar inte..

Jag önskar att vi hade en bra film att se, men så är ju inte fallet. Och denna vecka blir jag änka, Jocke åker till Värmland för jobb. Jag vill inte vara ensam. Någon som vill ta en inneboende någon dag? :) Nu ska jag försöka att vakna ordentligt så jag kan vara lite sällskaplig mot min sambo, han har mest sett mig sova hittills idag..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Marica

Haha, nej det var verkligen ohyffsat av dig att inte komma och prata med oss när det var typ 100 mil lång kö! ;o) Usch, stackars dig som måste jobba natt! Om du känner dig ensam i veckan är du alltid välkommen hit vet du! Eller så kan vi hitta på nåt annat... Jobbar bara mån-tis egentligen denna vecka! Jihoo! =) Kraam!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits