Fullt ös

[14:33]

Små barn kan konsten att ha hög hastighet på allt de gör trots att de egentligen är jättetrötta. Jag borde lära mig lite sånt av min brorsdotter, för hon är en mästare på att hålla igång. Jag blir bara sengångare med grötig hjärna när jag är trött, hon blir liksom ännu mer speedad när hon blir trött. Borde vara rätt praktiskt när man blir äldre liksom..

Sitter här ute i butiken på Pappersvinden och har julmusik som ljuder samtidigt som kunderna kommer och går. Mysig stämning, mysigt väder, mysig känsla i kroppen. Jag tror att julstämningen har kommit för att stanna. MYSIGT!

Imorgon kommer min älskling hem igen, jag längtar så att jag snart spricker. Har inte haft speciellt mycket kontakt medvarandra under dagarna heller. Han har väl fullt upp I guess.

Nu ska jag återgå till att hjälpa Monica inne där kursen hålls ikväll. Ambi håller en snitthastighet på 200 km/h på allt hon gör, så hon behöver passas då och då. Mest är hon, trots den höga hastigheten, mycket mysig och vill att jag sitter med henne när hon kollar på film. Just nu är det min gamla disneyfilm som hon har fått låna hemifrån mamma och pappa som gäller, Piff & Puff, räddningspatrullen. Så jag klagar inte om hon vill att jag sitter och tittar med henne :)

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: uve

Nog kan dom ösa på dom små liven allt! Hoppas att ni hade trevligt i går kväll, hade velat vara med jag också (men jag är sjuk så här lagom till jul och allt). Kul om du fastnar i stämpelträsket, då kanske man får lite sällskap nån gång :) Ha en riktigt bra jul, kram Y.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits