Föreställning 8-9/12

[22:04]

J kollar på sporten och jag har precis landat hemma efter en hektisk dag på jobbet. Har satt de sista detaljerna med min nivå 3-grupp och har själv dansat i showgruppen där även vi satte sista detaljerna. Nu ser det snart riktigt bra ut. Ska bara sova lite på detta så kommer nog jag bli nöjd sen. Ska ha med Fergie-dansen på Söndag, ska bli så kul. Alla är så duktiga att lära sig, framför allt Marica som lärde sig den på ett par timmar. Massa cred till dig!! Så, nu blir det föreställningar, en på Lördag och två på Söndag. Är taggad nu, nu jäklar ska ni få se ;)

Nu har jag lite smått ont i halsen igen, dessutom är jag helt lomhörd på mitt vänstra öra. Stod i duschen då det helt plötsligt nästan small till i örat och efter det blev det först bättre med täppan som satt sig i öronen, men nu hör jag nästan ingenting alls.. Jättejobbigt. En breakingkille kom in på precis innan lektionen började och skulle hämta ett papper ur pärmen som jag hade i knäet. Jag trodde dock att han sa något om att han ville kolla lite, så jag sa bara ja och måste ha verkat rätt fånig. Tillslut frågade han, efter typ 5 minuter, om lektionen var slut, och om han kanske kunde få ta pappret som han behövde. Skjut mig, tänkte jag, och blev en aningens röd i fejjan... Kan skylla på att han satt på vänster sida om mig, så örat hörde honom inte så vidare bra.. Heh..

Nu ska jag dricka lite Oboy eller juice och sätta mig framför tv:n en stund. Måste varva ner. Hoppas, hoppas, hoppas apropå inget alls att vi dansare + sambor hit och dit kan ha spelkväll på Lördag. Då ska jag köpa VIIIIIIIIN och lite cider. Hoho vad jag inte kommer kunna sluta skratta! :D

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Hotmh

Keep the good works comming.

Postat av: Markeira

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2008-10-06 @ 11:57:10
URL: http://markeira.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits