Flytt nu eller aldrig?

[12:30]

Jag är så trött på att ständigt vara upppjagad över denna jakt på ett nytt boende. Nu vill jag bara ha det klart. Har gjort intresseanmälan på en lägenhet i Herrhagen, som vi egentligen har tackat nej till en gång. Det var den lägenheten som luktade bajs och mögel för att det inte var städat ett dugg, men vad fan. Man får väl ha doftljus i varje hörn I guess. Vi måste ha någonstans att flytta till, det är ju uppenbart, så nu blir det första bästa.

Jag får stressfrakturer i armarna snart!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Marica

Jaa, fyller år imorrn! =) Vet inte vad man ska hitta på. Tar gärna emot besökare om någon vill komma, jag bjuder på fika! =) Hur som helst... så, lägenheten på 67an eller var var den? Äh, det fixar sig! Jag kan hjälpa till att skrubba bort stanken! Kul om ni flyttar hit tycker jag! Wee! Nu ska jag gå och köpa lunch innan nästa barnkull kommer. Kram!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits