Ett nytt år på väg

[18:19]

Det är hemskt hur mycket mer lättpåverkad man blir nu när man har blivit äldre. Jag har hällt i mig en Cider Svart Vinbär/Hallon 8,5 % som bara den räckte för att få mitt balassinne lätt ur funktion. Nu dricker jag en Smirnoff Ice och sitter här och fnittrar för mig själv där jag sitter i svärföräldrarnas datorrum och tjuvar på deras dator. Jag kan inte förstå var världen är på väg. Man sitter halvt full strax efter sex en Måndagskväll och skriver massa strunt efter bara två flaskor alkoläsk. Hade ju varit en annan sak om man hade hällt i sig grogg, det är ju en aning starkare än fjantig alkoläsk för bövelen Det är ju hemskt egentligen. Men vad gör man? Det är ju trots allt nyår vi firar, så man måste ju bjuda till en aning.

Jag saknar Falun och alla goa människor som bor där, framför allt Elin, Marica & Marcus, Maria, Erik och Oliver, Helena, de som jag tycker om att arbeta med på donken och  några fler nötter! Jag vill börja flytta nu, nu, nu, nu! Ska bli så spännande, och vi ska försöka som bara den att skaffa en katt som vill bo hos oss också nu när vi har plats och allt! Gud vad jag svamlar...

Bortse från all skit jag skriver ikväll tack, jag vill inte bli stämplad som idiot sista dagen på år 2007! Det enda oidiotiska jag har skrivit är att jag saknar vissa människor, för det gör jag faktiskt..

För övrigt, GOTT NYTT ÅR för bövelen. Hoppas ni får det trevligt så här inpå år 2008. Vi ses och hörs förhoppningsvis snart igen!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Karin

men å thanks;) gott nytt år på dig!! ha det supernice

Postat av: ulrika_m

Och ett Gott Nytt År till dig också, min vän! Hoppas flytten går bra och att ni hittar en kisse som vill bo hos er. Det är nog inga problem. Kram!

2007-12-31 @ 19:59:14
URL: http://macgregor.webblogg.se/scrap
Postat av: uve

Jag kan inte förstå vart det här året tog vägen,det bara försvann! 2008 i morgon, otroligt. Gott Nytt År i alla fall!!! Lycka till med nya lägenheten, hoppas att ni kommer att stormtrivas. Kram på dig!

2007-12-31 @ 23:23:49
URL: http://www.uves.blogg.se
Postat av: sanna

ha en första trevlig dag på 2008:)

2008-01-01 @ 11:53:03
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: iRiC

gott nytt år! ^^,

2008-01-02 @ 18:11:44
URL: http://iric.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits