En Måndag

[10:12]

Sista veckan på terminen för DANSA! I Falun. Känns lite småpirrigt samtidigt som det är väldigt tråkigt att inte få se alla underbara elever igen nästa vecka.. MEn förhoppningsvis kommer de tillbaka nästa termin.

Idag måste jag klippa låtar som aldrig förr. 4 olika låtar ska vara klara. Kommer antagligen få sitta här hela dagen med andra ord. Men jag får skylla mig själv att jag inte har gjort det tidigare!

Idag måste vi säga om vi vill ha en lägenhet i Bojsenburg eller ej. Dessvärre kom J inrusande igen efter att ha låst dörren och gått ut genom porten. Masmästaren hade tydligen lediga lägenheter, inne i stan dessutom. Billigare än den vi har kollat på i Bojsen. Så nu är jag kluven. Vad ska vi göra?

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits