Dollarstore

[16:11]

Jag och Marica har struttat runt på Dollarstore de senaste timmarna. Haha, det är sjukt egentligen. Men vi höll humöret uppe och gick och åhade och ohade lite titt som tätt. Har nu inhandlat alla julklappar som behövs. Nice! Nu om några timmar ska vi vara hos M&M (Marica och Marcus för er som inte fattat än) och snylta, än en gång. Snacka om att vi har mycket att bjuda igen :) Så det blir lite mys där hos dem i Herrhagen, kommer antagligen ha lika trevligt som de tidigare gångerna vi varit där. Vi har ju varit där en del gånger nu på kort tid, det har till och med blivit så pass mycket att katterna har börjat vänja sig vid mig. Sist så låg Wilhelmina i mitt knä och sov typ två gånger. Innan dess har hon sprungit bara av att se mig komma gåendes, så det är ju en klar förbättring. Antagligen säger det också en hel del om hur mycket vi är där nu för tiden. Ehum :P

Jocke är för övrigt hemkommen från Värmland, och det glädjer mig att se hans söta nuna igen!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Olaifiona

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits