wtf?

[11:11]

Solen is back in town. Jag tror inte mina ögon *gnugga gnugga* Hur kan detta vara möjligt? Nu är det dags att hoppsa in i duschen och ta en svängom med vattenslangen. Hm, lät lite dirty, men så är inte läget. I klarspråk så menar jag alltså att jag ska duscha. Behövs verkligen. Den där Dove Summer Glow som jag skrev om har fått mig att se ut som en prickig korv. Jag ser smutsig ut om fossingarna och händerna dessutom. Vet inte hur illa det är på benen riktigt, har en rätt underlig vinkel att titta ifrån så.. Hur som helst så ska jag försöka att peela bort all BUS-cremeskit. Jag är arg, varför funkar det bara på alla andra och inte mig?

Solen ska få göra mig brun istället. Håller mig till det, verkar funka bäst på Victoria.



Red totto igår. Chateau, en gammal giraff på typ 19 år som har sadlat om till häst på senare dagar. For real, han har sett ut som en giraff i alla dessa år som min kusin har ägt honom. Fast han är bra söt, och jag har faktiskt vunnit klubbmästerskap i hoppning på den kusen typ 2002 eller om det var 1980... Nog för att jag inte var född då.. Men ändå.. Han är i alla fall bättre nu, nu börjar han se ut som en häst igen. Inte lika mycket "pinne" till hals. Thereses förtjänst kan jag lova! Och igår var det min förtjänst för jag lyckades faktiskt få honom att jobba rätt.. Om jag inte är inbillningssjuk vill säga.

Nu måste jag hoppa in i duschen innan jag smälter bort. Det är varmt ute, varmt inne och varmt överallt..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: ulrika_m

Giraff? Häst???? Tycker det mest ser ut som en bondkatt? Men jag har ju haft fel förr.

Postat av: Åsa

Små tips bara.... :-)
Man måste tvätta händerna jättenoga om man inte ska se smutsig ut när man använde brun-utan-sol krämer. Alla lite torra partier på fötterna är det bäst att hålla sig borta ifrån om man inte ska se ut som att man glömt tvätta fötterna de senaste veckorna.
Även om jag inte gjort några inlägg här förut så brukar jag läsa din blogg då och då.
Hoppas din tillvaro blir ljusare för varje dag som går!
Ha det bäst! /Åsa

2007-08-23 @ 11:01:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits