Splittrat hjärta

[10:25]

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om just nu. Jag känner mig helt splittrad och chockad över vad som har hänt. Jag lider verkligen med henne, och vet inte riktigt vad jag ska säga. Tycker synd om, vill trösta, känner sig hjälplös, är själv sårad, hatar men älskar, vill göra ogjort, hjärtat blöder.. Trodde inte för mitt liv att det skulle bli så här, någonsin.. Det jävliga är att JAG gråter, JAG känner mig sårad..

Älskade, jag vet att du inte läser denna blogg, men du ska veta att jag tänker på dig och önskar att jag på något vis kunde göra smärtan mindre. Du är ju trots allt min syster och jag älskar dig så otroligt mycket!! Önskar att jag kunde få ditt hjärta att blöda mindre. Du är värd det finaste i livet, och du är så jävla stark. Jag ska försöka att komma hem så fort jag kan, du ska inte behöva vara där ensam mitt i all skit. Fan, du förtjänar ju det bästa, du förtjänar så mycket mer än många andra. Du har fått stått ut med så jävla mycket detta år, och så nu det här. Det är inte rättvist.. Jag önskar så mycket att jag kunde hjälpa dig att sörja, hjälpa dig att ta lite smärta, sorg, saknad.. Jag älskar dig och vet att det bara kan bli bättre nu.



"Let the sun refuse to shine

It won't be long before the days are brighter

If every step's an uphill climb

Carry on until they feel much lighter

For all the clouds up in the sky

For all the teardrops in our eyes

It can get only get better


Be still my heart

It can only get better

We've come this far

It can only get better

I know it hurts

For what it's worth

It can only get better


If he should ever come our way

Dry the tears and look somewhere above him

Might be easier to say than to do

But just pretend that you no longer love him

When your back's against the ropes

When you miss someone the most

It can only get better


Be still my heart

It can only get better

We've come this far

It can only get better

I know it hurts

For what it's worth

It can only get better"

Avsaknaden av ord, skrämmer mig själv, gråter, förbannar, vill finnas där, kommer att sakna, vill hem, orkar inte fundera, vill trösta, älskar, är sårad, måste gå...

Over and Out//


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits