Ny dag, nya förutsättningar

[09:51]

Sitter nere vid datorn i köket, det bärbara. Vill ha en sådan själv för att slippa otympligheten i den stationära. Sitter och kollar omkring på olika bloggar. Therese och jag hittade bilder från ett hotell i Marocko, och nu vill vi åka utomlands. Fy bubblan vad skönt att bara åka iväg från allt, nu direkt.

Vet inte hur dagen kommer att se ut. Men jag hoppas att vi hittar på något skoj, så att man slipper sitta här hemma och uggla och funderna en massa. Skulle verkligen behöva komma ner på stan eller något, ta en fika, snacka massa skit och bara få släppa alla tankar ett tag. Det skulle vara skönt..

Saknar J. Mycket. Var tomt utan honom inatt. Men imorgon är han här igen, och det gör mig glad att veta. Han kommer förhoppningsvis tidigare eftersom han har jobbat in timmarna redan. På Lördag är det kalas någonstans, för J:s moster. Orkar inte egentligen, vill bara vara hemma och umgås med familjen.

Hon försöker att dölja smärtan och sorgen, men det lyser igenom. Jag tycker så synd om henne. Jag vill kunna göra allt bättre...

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: ulrika_m

Hej vännen,
Tänker mycket på dig och din familj just nu. Har hört ungefär vad det handlar om och jag förstår att ni har det tufft.
Snubblade över detta inlägg på en blogg som skrivs av en tjej som går igenom en skilsmässa just nu, det är på engelska men jag lovar att det är väl värt besväret att läsa från början till slut.
Hoppas vi ses snart, stor kram från mig till dig.
http://momonawire.blogsome.com/2007/07/29/waking-up/

Postat av: Amirdiana

This is great please keep on the good and wonderful work.

2009-11-26 @ 08:44:58
URL: http://amirdiana.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits