Live

[13:31]

Ja nu har jag suttit och glott runt på diverse bloggar och inte hunnit att ens börja kolla på filmen. Har hunnit lagt in alla bilder från mobilen till datorn också, skitbilder de flesta men ändå. Kom på att jag troligtvis inte har tillgång till dator nästa vecka heller, så jag kommer att bli inaktiv ÄNNU ett par dagar. Jag vill ha en bättre dator, och framförallt, en BÄRBAAAAR!

image109

Puma Jamaica har under många herrans år varit min totala förälskelse i hela parfymträsket. Luktar gott, är billig och passar därför min fattiga studentplånbok. Men nu har minsann Puma fått sig en konkurrent i form av J.Lo's parfym Live. Helt och hållet underbar, bara flaskan vill man ju äta upp. Innehållet sen, passar mig perfekt och luktar ljuvligt. Så jag luktar nu för tiden inte Puma Jamaica, utan J.Lo parfym. Live - Min favorit i träsket.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Samlone

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits