Gömt och bortglömt..

[19:58]

Jag har börjat att lite smått röja undan alla kläder som dräller omkring. J har inte slutat än, jag saknar honom.. Bessy har gömt benet och glömt bort var.. Tror jag i alla fall, det verkar så på henne. Kan inte hitta det någonstans heller. Äh, orka. Hon får ta fram det när hon kommer på var det ligger helt enkelt. Vill att J kommer hem så att vi kan ta ut Bessy tillsammans, sen måste vi äta något..

Jag vill bara soooooova! Det här har varit den tråkigaste dagen på väldigt, väldigt länge. Fy fan rent ut sagt. Jag dör av uttråkning snart. Och torkan i halsen blir inge bättre hur mycket jag än dricker. Har kanske pratat för lite idag då, för det verkar bli lite bättre så fort jag pratar med någon. Kanske har blivit beroende av att prata?

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Kjartansolveig

This site is professional and to the point.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits