Glädje

[11:46]

Inlägget blev sparat trots allt, tack och lov.

Nu känner jag för första gången på länge att det ska bli kul att få undervisa dansgrupper igen. Har haft lite smått ångest hela sommaren för hur jag ska klara av att fixa ihop tre olika danser, men nu verkar det liksom lösa sig rätt fint. Har visserligen en dans som jag inte ens har påbörjat, men det är nybörjare, så det ska väl inte bli så svårt hoppas jag.

Här bjussar jag på lite olika bilder från allt möjligt som har hänt under några dagar. Balkongutsikt från mor och fars hus, Js tattoo, Oliver igår på travet, mina bjasmuffins, fåglarna som brukar käka i fågelholken som bor under taket i hos my parents i Vika, gräser där jag låg och lekte med hunden i Lördags, vårat äppelträd, katten Zimba, friggeboden som min älskling håller på att bygga hos mor och far, vår kanin Nicke Nyfiken, hästar från travet igår, Oliver (eller var det Dynamit-Harry?), våran ridbana och hästarna i hagen och bakom dem bergen och dalarna..







Vika är den bästa plats som finns att vara på, jag älskar att vara hemma hos min familj och våra djur. Man är omringad av djur, till skillnad från här där man har tur om man får se fåglar ungefär. Det är lika mysigt att vara hemma i Vika som det är att vara ute i Sågmyra hos Micke och Monica och Ambi!

Nu ska jag ut och traska en runda, sen drar jag till Pappersvinden och hälsar på Monica, eller om det är Micke som är där. Hoppas att alla tre är där, Monica, Micke och Ambi :)

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits