Underbara dag.

[14:02]

Sitter inne, och har gjort det hela dagen, trots detta väder. Det är kallt ute, men solen tittar ständigt fram. Jag och syster har suttit och kollat in lite hästar för eventuella köp. Jag börjar bli sugen igen, och det är spännande.. Jag tror till och med att jag faktiskt vill hålla på med djur hellre än något annat.

Nu är maten snart klar, och jag ska tydligen duka. Och Jocke åker till Falun idag, han ska hem och jobba till Fredag. Sen kommer han hit igen, min älskling :) Jag har ju lov, så det känns som att jag lika gärna kan vara här och rida hästen och vara social med min övriga familj medans jag har tid. Sen nästa vecka är det dags för den hemska verkligheten igen.. Nu är jag inge sugen alls på att dansa. Jag måste få tillbaka sugen.. Uha.

Hoppas på roadtrip idag, skulle vara skönt att få ut och åka litegrann. Mina tankar är snurriga just nu, men jag älskar livet!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits