Ultimata halsontet..

[11:25]

Det var då själva fan vad det ska vara sjukt hela tiden. Antingen är det halsen, annars ont i benhinnorna eller ren jävla muskelvärk i lungorna. Bläh för detta jäkla bacillsprutande hela tiden. Nu är storsyster sjuk också, feber. Och vem kommer att få den om inte jag! Jag är tydligen bacillerna och virusets bästa vän.. I don't like this. Så imorgon åker vi till Rättvik där våran husdoktor jobbar, och så får han fastställa vad fan jag har dragit på mig nu.

Och ursäkta att jag svär som en borstbindare. Nu har jag till och med börjat svära så mycket att pappa blir arg på mig, och då är det inte särskilt bra. Jag svär tydligen hela tiden, och det är ju egentligen inte meningen.. Så FÖRLÅT för detta. Försök att inte låtsas om det.

Väntar nu på att Alexandra ska bli klar, sen ska vi åka ner på stan en sväng. Therese ska ju klippa sig också var det, och trots sin feber så tänker hon gå dit. Hon har väntat i en vecka på denna tid sa hon till mig mitt bland atta hostningar. Så jag antar att hon tänker åka no matter what.. Låt henne säger jag. Hon behöver väl klippa sig då.

image15

Och jag presenterar världens just nu sötaste unge som ägs av min sambos syster. Oliver heter denna gullgris och han är sjukt kamerakåt ska jag tala om. Han blir bra om han så grinar på kort. Det är otroligt, ni ska se.. Jag fattar inte hur han så snabbt kanuppfatta att det är en kamera i närheten. Han kommer säkerligen bli en moviestar när han blir äldre..

Nu är lillsyster klar för avfärd och jag ska ta och sno halstabletter med mig så jag överlever. Det blåser ju storm ute. Väntar bara på att man ska se katterna komma farande på endast frambenen för att det blåser så mycket. Jag låg livrädd halva natten.. Nu är jag lika rädd. Kommer bli läskigt att åka bil. Och hästarna undrar nog varför täckena flyger omkring där baktill.. Stackare. Mest synd är det nog om fåglarna. Tack gud att jag slipper ha vingar en dag som denna. Kan inte vara lätt att hamna rätt nu inte..

I'm going downtown!
Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits