Trötter..

[00:46]

Nu undrar väl kanske  någon nattuggla varför jag är uppe denna tid på dygnet. Och det är faktiskt meningen att jag ska ligga till sängs by now, men näe.. Fick lov att lägga in räkningar kom jag på, så. Men nu när det är gjort så tänker jag gå och sova. Gym imorgon bitti kl 08:00, sen balett och folkdansrep tror jag. Åhå, vilken Fredag.. Jag blir trött bara jag tänker på det.. Gah!

Ska försöka att köpa en klänning på H&M som jag vill ha som bara den. Lika bra att passa på nu när jag har pengar att spendera. Eller.. Det har jag egentligen inte, men jag tänker spendera ändå, det är jag nog värd!! Annars åker vi till Lager 157 nu när de fått in massa sommarkläder och mysigt :)

Har scrappat ikväll. Var kurs på Pappersvinden. Hur kul som helst. På Torsdag blir det till att lära sig göra minialbums, entusiastisk som jag är så har jag redan börjat att längta! Satt från kl 18:00-23:00 typ.. J blev nog lite sur på mig, men men..

Nu sova. Imorgon skola först, sen Mora på kvällen. Lördagen spenderar vi i Vika! LÄNGTAR!

Godnatt.
Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits