Skitfult!

[22:40]

Nyfärgad i håret. Var ner och köpte två förpackningar då jag normalt behöver de två för att klara av att färga hela min jävla lejonman. Men denna gång hade jag visst behövt tre.. Så där stod jag med en flaska för lite. Och resultatet vet jag inget om än för jag vågar inte kolla. Har färgat hela hårbottnen + allt det "övre" håret. Underhåret blev alltså inte färgat. Visserligen var det rätt lite som inte blev färgat, men ändå. Kommer säkert se helt galen ut imorgon.. FAN! Men sak samma, jag får väl färga om det helt om det skulle vara helt galet fult. Mitt hår kommer väl ramla av om det inte gillar att jag färgar allt igen bara..

Nu ska vi sova, har sån jävla träningsvärk. Håller på att DÖ. Imorgon blir det säkerligen ännu värre. Allt har bara börjat. Oho vad kul det kommer att bli - Not! Första veckan efter lov är aldrig kul, men det här är ju fan olidligt!

Och by the way så ska jag, Victoria, sitta i juryn på audition till Dansarutbildningen på Musikkonservatoriet, Falun i helgen. Spännande säger jag, och läskigt som bara satan. Men oj en sån erfarenhet alltså. Kommer bli kul, I hope.

Nu sängen och Jocke :) Godnatt!
Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits