Scrapbooking och chips

[23:48]

Har suttit och scrappat senaste timmarna. Blev så rastlös när alla kollade på hockey att jag satte mig i köket och började scrappa. Så nu fick jag något gjort på den fronten också. Blev faktiskt bra. My Little Pony är överskriften. Kan lägga ut bild imorgon om jag kommer ihåg!

Kollade på Asos nyss, hur fina kläder som helst. Måste beställa nu snart alltså. Jag blir galen annars. Bästa sidan jag har tittat på hittills. Någon som vet ungefär hur mycket frakten går på, och om det blir tillägg när paketet är i Sverige?

Nu ska vi kolla film, ett par timmar för sent men ändå. Alla i familjen är vakna än, så jag antar att det kommer att bli rätt svårt att bestämma EN film som alla 6 vill se. Jag vill ha chips i alla fall. J och Leffe var nere nyss och handlade pepparchips åt mig och ostbågar åt Therese. Me like. Tofflar till killar alltså, respekt! :) Nej då, de behövde bara hitta något att göra.

Nu dags för film, och det lutar åt Rush Hour II. Återstår att se. Imorgon blir det till att åka hem till Falun och vara barnvakt åt Oliver. Ska bli intressant och kul. Ska sen lägga mig i tid för att orka upp och dansa balett kvart över tio. Kul vecka detta kommer att bli - TRÄNINGSVÄRKSVECKA!

Over and Out och Godnatt//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits