Nu är det dags..

[08:20]


Klockan 09:00 bär det av mot Mora och S:t Mikaelskolan för lite jazzdans med dansesteterna. Ser faktiskt fram emot det. Vet dock inte vilka utan tvåorna eller treorna som det blir, men det ska i vilket fall som helst bli KUL! Dessutom är det kul att få komma hem och ta klass i danssalen där allting startade liksom. I'm so excited..

Har by the way färgat håret.. Igen.. Missbrukare som J säkerligen tänker. Men vadfan. Sist blev det faktiskt inte sådär jättebra, i alla falla inte när det började bli utväxt med tanke på att min egen hårfärg typ var 100 gånger mörkare än den jag hade i. Nej jag var inte blond, men ljus.. Men inte blond som sagt. Ser ut som en.. Ja.. I blondt hår. Så det sparar jag på tills jag blir gråhårig och gammal! Nu är jag brunhårig igen, som jag ska vara.

Nu är det snart dags att börja bege sig mot skolan så att man får sitta där man vill. Har med mig hörlurarna till mobilen så att jag kan lyssna på all ny bra musik som jag tankade i när jag var hemma hos mamma och pappa sist. Inget går upp emot BRA musik.. Och bra musik i en bil är ett måste, eftersom jag blir så jävla uttråkad efter ett tag.

Oh, nu när vi ska till Mora så ska jag försöka att hinna med att träffa min gamla musiklärare Carina, som jag älskar och beundrar som tusan. Har inte sett henne på hur länge som helst. Tror faktiskt att hon skulle bli glad av att jag kom och hälsade på henne.. Hoppas jag i alla fall.

Nu måste jag tänka på refrängen!
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Geirlouise

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits