Mora

[16:26]

Ännu en dag avklarad. Ryggen värker som fan, skedde en smärre olycka på moderna lektionen idag. Aj säger jag bara.. Imorgon åker vi dansare till Mora för att vara med på lektion med danseleverna på ST Mikael. Ska ha jazzlektion med Emma. Kommer bli skitkul, tror jag i alla fall. Skulle ju inte vara så värst roligt om man har gått bakåt i utveckligen dock, men det har jag nog inte.. Kommer bli spännande i alla fall! Ska gå och kolla på stan var det är som vi ska dansa också, vi skulle eventuellt ta en fika också, vem vet.. Ska bli så kul att visa alla mina nya vänner MIN hemstad. Wohoo :)

Nu ska vi åka och handla. Ta det lugnt i vårvädret!
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: maria

Japp, det är med oss...kul=)

Postat av: Abdulvanja

many thanks for your dedications to this world

2010-02-11 @ 12:58:12
URL: http://abdulvanja.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits