Matdags

[16:01]

Har varit nere på stan, dock bara på banken, Expert, banken och Expert igen. Fram och tillbaka. Skittråkigt rent ut sagt, men ändå.. Sen var jag med storsyster Therese när hon klippte sig. Nu vill jag också klippa mig ju. Gah vad tråkigt hår jag har alltså. Fy bubblan! Men lika bra att ha det kvar tills jag gått klart skolan, så jag får upp håret i knut och luggen med spännena, annars blir det bara drygt att behöva spreja upp det som inte vill sitta kvar.

Matdags närsomhelst. Mamma är ett underbarn vad gäller att lyckas att överkoka makaroner, så jag har vaktat dem med livet nu senaste sju minuterna. Hellre för hårda, än för mjuka absolut. Är så äckligt annars. Pappa är likadan, han hatar överkokta mackisar. Bläh.. Och nu är det lika bra att vi plockar fram det som ska plockas fram, annars blir mamma bara tjatig :) Men jag älskar henne för det ju.. Men hon kan då tjata den människan. Uha..

Nu mat, Victoria hungrig. Sen blir det nog Djävulen Bär Prada med tjejerna i familjen ikväll. Pojkarna är inte ett dugg intresserade, så jag antar att det bara blir vi kvinns. Lika bra det. Och jag har blivit en bloggnörd. Lika bra det också, när jag inte har annat för mig. Dessutom är det kul. Nog för att jag säkert har typ noll läsare om dagen, men kul är det i vilket fall ändå!

Yummie!
Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits