Jag erkänner att:

[18:01] 

Jag erkänner att:

  • Jag skriver på tok för långa blogginlägg och ber om ursäkt för det
  • Jag har svårt för att kolla på skräckfilm utan att drömma mardrömmar
  • Jag faktiskt har ätit godis trots min och Elins överenskommelse
  • Jag inte har sköljt tänderna med flour på evigheter
  • Jag ibland känner mig sugen på snus
  • Jag har bitit på naglarna IGEN!
  • Jag inte har tränat alls sen förra Måndagen
  • Jag inte har borstat tänderna alls idag
  • Jag vill operera mig
  • Jag drömmer om att vara rik typ jämt

Jag vet att:

  • Jag verkligen vill bo i storstad snart
  • Jag är danceoholic
  • Jag hatar min nuvarande hårfärg så mycket
  • Jag hatar att bli tillsagd att göra saker
  • Jag älskar att scrappa
  • Jag suger på att ta konstruktiv kritik
  • Jag är totalberoende av choklad och annat sött
  • Jag har slut på saker att skriva nu..

Tänkte att inlägget denna gång skulle bli kort, men jag lyckas fan aldrig!

Over and Out//


Kommentarer:
Postat av: Axelvanessa

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits