Himlans gött!

[17:08]

Ja än en gång är man fastetsad vid datorn. Vad är detta för en konstig kraft? Maten är på G, pommes frites och lövbit med mammas härliga sås. Åh, mumma! Magen är arg nu, så det är väl bra om maten är klar snart.. Jag saknar min älskling. Han ringde för ett tag sen, hade slutat jobbet. Känns skumt att inte vara ifrån varandra på typ ett helt år för att sedan vara borta från varandra flera dagar. Jag är löjlig jag vet, men det känns skumt hur som..

Mamma blir galen på att jag har datorn på matbordet - Fullt förståeligt. Hon har sagt åt mig typ 300 gånger nu, kanske dags att plocka undan. Jag är nog datanörd. Fast jag har inte rätt handfattning när jag skriver, enligt pappa. Skiter väl jag i, det går ju att skriva i alla fall :) Nu ska jag ge mig.. Maten är klar!!!!

Jag saknar Joakim!
Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits